Läskit!!!

Asså det här var så jävla läskit. En natt vakna jag kl:12:00 typ och så helt plötsligt säts kranen i köket på. Jag tänkte att det var min mamma elr ngn men så stängs inte den där jävla kranen av. Så jag går upp och går ut i köket och så rinner vattnet sen så bara börjar den droppa sen så stängs kranen av. Sen kmr min mamma bakom mej och skrämmer mej men inte med flit och frågar vfr jag e uppe vid den här tiden. Jag sa att den dära kranen var på men hon bah: Nej jag skulle ha vaknat då. Sen jag bah: Men du vaknade ju. Sen sa hon inget mera. Men istälet för att gå och läga mej sat jag och titta på en film.

Kommentarer
Postat av: hanna

naaaww! gmn<33

2010-04-19 @ 16:55:57
URL: http://hannajaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0