Grattis i förskott sötnosen!!!

Stort Grattis till Louise L i förskott!!!
Jag skriver detta nu för jag kan inte den 30 för ska på doppnings (stav) fest typ och kan inte skriva på bloggen. Men jag älskar dig och stort grattis med många kramar. Och snart så e dett också dags att skriva om att vi varit bästisar i ... 2-3 år :') (över lycklig) Saknar dig så mycket hoppas vi kan göra något någondag bara du och jag :* (L)
L = Läker!
O = Ohh :'O
U = Unik
I = Icke ful
S = Snyggaste
E = Elskar dej <33 :') :****

Nu när det e skrivet vill jag bara skriva ner några speciella ord för dig gmn<33

Louise du e så speciell för mig för du finns alltid nära mig och mitt hjärta mår så bra för du bor där inne... Och vi gör allt för varandra :')
Om du e arg och ledsen tröstar jag dig. Om du hatar världen och vill dö så hjälper jag dig med att förstå det bra i världen. Om du bestämmer dig att hoppa framför tåget så stoppar jag dig. Om du Behöver mig finns jag alltid nära. Men om du en dag bestämmer dig för att det e över mellan vår vänskap så kan jag inget göra... Om du då e arg eller ledsen kan jag inte trösta dig. Om du hatar världen och vill dö så kan jag inte hjälpa dig att förstå det bra med välden. Om du bestämmer dig att hoppa framför tåget kan jag inte stoppa dig. Om du behöver mig så finns jag inte nära tills slut för du låste ut mig från ditt hjärta och lätt mig falla i ett tomrum...
Så snälla Lousie Lagerqwist lämna mig aldrig i det tomrummet... aldirg.

Louise Lagerqwist (L) Erica Leander = FOREVER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0