Vecka 42

Måndag: Inget särskilt
Tisadg: Joo du här börjar min otur... Jag & Ginna var inte med på idrotten för vi båda hade en speciell anledning (Hon hade ont i armen & jag hade ju mina eksem >.<) Mhm... Så sitter jag på en plint (stav) och typ e lite "konstig" sen så skulle jag hoppa till en annan elr gå till en annan... så rammla jag ner och slog i "mittenhuvudet" (i mitten av huvudet vet att det inte finns något som heter det men skit samma) och i foten...
Onsdag: Är inte med på idrotten igen p.g.a vad som hände på tisdagen. Men jag och Ginna sitter så här och snackar och kollar lite på basket (dom hade basket match på idrotten >.< BORING!!!) Mhm men sen så typ luffa vi rästen av dagen :')
Torsdag: Hmpf... Kommer inte ihåg men ska tänka...Juste!!!! (det tog ju 1-2 min att komma på x'd) Vi hade träslöjd som första ämmne  :') Men jag gjorde typ inget för vi hade vikarie och jag bah: Jag orkar inte göra något mer... *pust*.
Han bah: Men gör inget då da.
Haha så jävla skön x') Och lite senare hade vi elevens val (sjukt kul för mig). Jag och Nora har grekis mytologi. Jag skrev sjukt mycket O.O *jobbigt* iaf lite x'd  Men nästa gång blir jag typ klar :')
Fredag: Inte mycket du...Men på bilden var vi tvungna att rita klart en teckning till en jävla tävling >.< jobbigt!!! Men jag vart klar och gjorde en lapp med alla mina bästisar både nya och gammla men några av mina bästisar på den listan e inte med p.g.a att dom inte e mina allllllrraaaa bästa!

btw: Kommer nog ta en blogg paus... Lite jobbigt att blogg så mycket men när jag har tid över så bloggar jag :') Ska kolla om jag kan blogga via mobilen för då blir det lite fler inlägg ja...
Men Bajjjjsss på er!!!!!!!! :* CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0