Veckans musik (Föra veckan eftersom jag glömde x'D)

Veckans musik e inte direkt den låten jag för väntat mig skulle vara "veckans musik". Och det e en parody på en låt.
Det e... SHANE DAWSON MED TELEPHONE som jag sa det e en parody.
För att hita den gör du bara som förra gången men när du söka på den skriver du
"SHANE DAWSON"
.
Han har en egen youtube sida som ni kan kolla på. Namnet på sidan brukar stå ovan för hans videor som  finns på youtube. NI kan själv klart kolla på alla hans andra videor och sen kan ni också kolla till hans vänner. Här e nga av hans vänner:
Brittani Louise Taylor, Joe Nation och fler. Och dom jag skrivit upp har också TV sidor men fler av hans vänner har ju också egna sidor inte bara dom.
Men ses :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0