Rosa händer

Det här är en spök historia som man får kalla kårar av den är hämskt läskig läs den om du vågar men var försiktig det kan hända just dig efter som du läser den.
Nu ska ni få läsa berätelse.
Det var en gång en flicka som hete Molly. Hon älskar musik. En dag när hon skulle till centrum med sin mamma så sa maman:
- Du kan gå och köpa en skiva. Men kom till torget sen.
Men Molly hörde bara att hon kunde gå och köpa en skiva men inte att hon skulle vänta vid torget för hon hörde inte när hon skruvat upp volymen. Molly går till musik afären men allt e utsolt. Men det finns två skivor en som heter Baby Borne och Rosa händer. Så klart väljer hon Rosa händer för den ser så cool ut det e två rosa händer med stängda ögon på. Sen går hon fram till kassan och lägger upp CDN. Då säger kassörskan:
- Åh nej inte en till. Men vad du en gör så lysna inte på den ensam.
Men Molly hör inte så hon slänger upp en femtiolapp. Molly går raka vägen hem. Hon öppnar dören och går in. Hon sätter sig genast i soffan. Hon stopar in den nya CDN och lysnar. Så här går låten:
Rosa händer ser en flicka, Rosa händer ser en rosa tröja, Rosa händer ser ett dockhus. Presic då ordet "dockhus" kommer så öppnas ögonen på CD- skivan's fodral. Sen forseter låten:
Rosa händer närmar sig, Rosa händer stryper dig.
Plötsligt så känner hon händer  runt halsen. det enda hon hinner se är två Rosa händer. Sen e hon död. Senare när mamman kommer hem blir hon förskrekt... Glad och ropar:
- Enkligen ett liv utan snor ungar. Haha jag skoja att hon blev inte glad. Ingen vet vad som hännde men jag vanar dig det e en sann historia. Det var min kompis som beräta den hära berätelse för mig. Molly's mamma blev liv rädd och ringde polisen. Det är därför jag skriver deta alla ska ha rätt att få veta och att bli varnade för...ROSA HÄNDER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0