Men WTF!?

Hej Bloggen när vi var och kampa hände det, alla hade tunga pakningar med mkt saker i. Dennis (klasskompis) ramla ner för ett berg Johannes fall i vattnet och jag och Ginna... VI TRODE VI SKULLE BLI VOLDTAGNA!
Lite senare så försvan Johannes, Kevin & Diana!!! :O
Vi letade länge, länge & ennu längre!







































Och nu kmr saningen:
Det var skit tungt >.< Men vi kom fram levande... Sen när vi skulle slå upp tälten blev det CP! När jag och Ginna skulle lagga maten blev det skit bra!!!! 8) Men fan det var för litet!!! Fan ingen fatta att det inte skulle få plats i tältet med Ellinor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HON BLODA NER MIN SOVSÄCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen när jag och Ginna försöker förklara så drygggggaar hon!!!!!!!! Hon var asssssss jobbig när vi skulle gå och lägga oss -.-' Sen kl typ 6:45 Så vaknar jag av att Ellinor & Ginna sitter och skratttar!!! Fan vad pissst man blir! Sen skäller (Wofff Wofff) hon på oss och säger att "VI" har slarvat bort hennes! grejer. Man bah: Ehm va tacksam att du får sova med oss -.-'
Sen så badade jag iaf Ginna tyckte det var kalt, men det var kalt... fast bada en då xP Och vi kallade vattnet "Coca Cola vattnet" För när man hoppa blev det samma färg typ O.O Skit najjz ju!!! (Coca Cola Vatten Fy fan vad coolt det var!) Men Fan Asså! Min sovsäck e assssssssssss äklig nu ju! -.-'''''

btw: Jag och Ginna ska starta blogg tsms 8D & Jag, Ginna, Oliver & Johannes e Bästisar<33 (Vi vissa det genom att grilla Marshmalows (STAVINIGNEN X)) med varandra<33)

Men Baii<33


Kommentarer
Postat av: Mimmi<33

Men OMFG bloda ner ngns sovsäck lågt!

2010-09-10 @ 17:56:15
Postat av: Ginna 8]]<'3

skit äcklig vafan! hatar henne .. ursch!



BÄSTISAR FOREVER!

2010-09-10 @ 21:14:08
URL: http://livetstekermedginna.blogg.se/
Postat av: Erica 8) <'3

Visst >.< Älskar daaj <3

2010-09-13 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0