Wiiiiieeeeeeeeee!!!!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Igår kväll så sa jag til min pappa att jag ville ha Adidas byxor för alla andra i familjen hade ju det 8) Mhm så idag när jag ska hem så ser jag dom vid kanten av huset och ropar: Hej pappa! mhm så han reagerar så ser jag inter sport påssen han håller i men fattar inte att det e till mig så ger han den till mig och säger: Varsågod. Och själv klart får jag sjukt brottom att öppna den... och så ligger det en Adidas jacka och ett par Adidas byxor i 8]] F*CK VAD GLAD JAG E!!! men iaf har på mig byxorna nu<333

BTW: Jag har problem med headern... vet ej om det blir ngn...
Men iaf ska dra hem til Ginna imorron<333 Vi ska dra och bada x] men Bajjz på er!!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0